Jak zorganizować kilka eventów jednocześnie

Imprezy firmowe, imprezy domowe, imprezy ogrodowe… czy da się zorganizować kilka eventów jednoczenie? Da się, oczywiście, ale jest to nie lada wyzwanie. Należy pamiętać, że na każde tego typu wydarzenie składa się mnóstwo czynników, takich jak chociażby organizacja napojów i jedzenia, szykowanie dekoracji i cała masa mniej lub bardziej istotnych rzeczy.

Podstawowe zasady organizacji wielu eventów jednocześnie

Najważniejszym aspektem jest dobrze zorganizowana grupa ludzi, która potrafi poprowadzić kilka eventów jednocześnie. Każda osoba musi wiedzieć, czym ma się zająć, dlatego przyda się również „dowódca” oraz jego zastępca.
Trzeba być samowystarczalnym – jeżeli posiadasz własny sprzęt, nawet imprezy integracyjne dla firm, tych najbardziej wymagających, nie będą dla ciebie straszne. Oczywiście trzeba każde wydarzenie zaplanować tak, aby się w tym wszystkim nie pogubić. Dlatego najlepiej jest zrobić sobie listy rzeczy, którymi należy się zająć.
Warto zacząć przygotowania dzień wcześniej tak, aby nie robić wszystkiego na ostatnią chwilę. To pozwala również zaoszczędzić cenny czas. Problem pojawia się wtedy, kiedy klient nie respektuje postanowień wynikających z grafiku. Niektórzy przychodzą zbyt wcześnie, inni zbyt późno. Czasami może nastąpić problem podczas przenoszenia sprzętu z terenu jednego eventu, na teren drugiego. Ale wtedy wracamy do pierwszej zasady, czyli do zgranego, doświadczonego zespołu, który powinien być w stanie wydostać się z każdego bagna.

Jak zorganizować idealną imprezę firmową?

Nie ma jednego, idealnego przepisu na to, żeby impreza integracyjna dla firmy wypadła perfekcyjnie. Składają się na to lata praktyki i doświadczeń z różnymi klientami, z których każdy ma inne wymagania.
Kluczem do sukcesu, jak zostało to wyżej napisane, jest zgrana grupa osób, które się znają i wiedzą, że mogą na sobie polegać. Oczywiście równie istotny jest aspekt logistyczny i zaplanowanie całego eventu wiele dni przed jego rozpoczęciem.
No i najważniejsza sprawa – trzeba wszystko poprowadzić w taki sposób, żeby uczestnicy imprezy nie zorientowali się, że organizatorom poszło coś nie tak.
Start CV

StartCV.pl